.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشاورزی در مازندران در حال فلج شدن است

 نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی در استان مازندران در حال فلج شدن است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس نشست شناخت و بررسی مشکلات زیرساختی و توسعه‌ای میاندرود ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان بر گزار شد.

محمد دامادی نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اهداف و آرمان‌های برپایی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب در کشور ما صورت گرفت تا مسئولان خود را جدا از مردم ندانند و مسائل و مشکلات مردم را مشکلات خود بدانند و درصدد رفع آنها برآیند و روح نشاط، اعتماد و اعتماد عملی به نظام را در مردم با عمل و کار بیشتر ثابت کنند.

نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم سوددهی در بخش کشاورزی برای خود کشاورز و حتی خریدار با توجه به هزینه‌کردها در این بخش تصریح کرد: کشاورزی در استان مازندران در حال فلج شدن است.

این مسئول به برخی از مشکلات موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت: جاده گهرباران، حقیقتا جاده مرگ است که به‌عنوان جاده با دسترسی فرعی احداث شده امّا در حال حاضر یک جاده ترانزیتی و پررفت و‌آمدی محسوب می‌شود به‌ویژه در ایام کشاورزی که مردم میاندرود هر روز شاهد حوادثی در آن هستند.

دامادی گفت: باید از ظرفیت‌های نخبگان، صاحبان فکر و اندیشه برای پیشرفت و تنظیم برنامه‌های توسعه‌ای در شهرستان نهایت استفاده را برد.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: گاهی اوقات نگاه مردم به‌صورت کارشناسانه است و باید به این نگاه‌ها و حرف‌ها توجه کرد و احترام گذاشت چرا که می‌تواند منشا خیرات هم باشد.

دامادی با اشاره به اینکه مسئولان باید برای خود زمان معکوس بگذارند، گفت: مسئولان باید فکر کنند که تا به حال چه کارهایی انجام داده‌اند. آیا این کارها مفید بوده؟ آیا به قول و وعده‌ها عمل کرده‌اند یا نه ؟

همچنین در این نشست فرماندار میاندرود با اشاره به لزوم احساس مسئولیت و تعهد مسئولان به حیطه کاری خود اضافه کرد: وقتی می‌گوییم نوکر مردم هستیم واقعاً باید صادقانه و عاشقانه برای مردم که سرمایه‌های واقعی نظام هستند، خدمت کنیم.

علی رجبی اضافه کرد: میاندرود شهرستانی نوپا است و هنوز ساختارهای لازم در آن وجود ندارد، اما با توجه به ظرفیت‌های بالای موجود در این شهرستان باید با کمک، همت و تلاش همه‌جانبه مسئولان شهرستانی و نمایندگان مجلس میاندرود را توسعه داده و آن را بسازیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.